❀Amarylliss❀

آموزش حروف الفبا حرف آ و ب

1395/9/4 21:37
نویسنده : گل نرگس
168,241 بازدید
اشتراک گذاری

در ادامه مطلب حروف  آ و ب....

نتیجه تصویری برای نقاشی با حروف الفبای فارسی

 

نتیجه تصویری برای نقاشی با حروف الفبای فارسی

نتیجه تصویری برای نقاشی با حروف الفبای فارسی

    دریا                                               آب

                         

آ اول      ا غیر اول    

من آ اول هستم          همیشه اول هستم

دوستم ا غیر اول         هیچ وقت نمی آد اول

نتیجه تصویری برای نقاشی با حروف الفبای فارسی

 

نتیجه تصویری برای نقاشی با حروف الفبای فارسی

 

نتیجه تصویری برای نقاشی با حروف الفبای فارسی

تصویر مرتبط

آب

 

                                                                                                                                                 باران      باد

 

بـ غیر آخر          ب آخر

وقتی که لبخند میزنی

ب را به یادت میاری

خالی به زیر لب داره

غیر آخر و آخر داره

من ب آخر هستم

همیشه آخر هستم

دوستم بـ غیر آخر

هیچ وقت نمیاد آخر

 

نتیجه تصویری برای کاردستی حروف الفبا کلاس اول

 

نتیجه تصویری برای کاردستی حروف الفبا کلاس اول

تصویر مرتبط

 

تصویر مرتبط

 

نتیجه تصویری برای کاردستی حروف الفبا کلاس اول

 

نتیجه تصویری برای کاردستی حروف الفبا کلاس اول

نتیجه تصویری برای کاردستی حروف الفبا کلاس اول

 

پسندها (2)

نظرات (1)

ماما المیرا و علیرضا
20 فروردین 99 12:01
سلام دوست عزیز دستتون درد نکنه آموزشاتون خیلی قشنگه من که خیلی خوشم اومد همیشه موفق و پیروز باشین 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❀Amarylliss❀ می باشد