❀Amarylliss❀

اموزش حرف ش

1395/10/15 14:06
نویسنده : گل نرگس
39,120 بازدید
اشتراک گذاری

درس ش و کاردستی در ادامه مطلب ببینید....

آموزش نشانه شـ  ش  با شعر

 

                                            

   شمع           آتش                     ماشین      

 

شـ  غیرآخر                ش آخر                                         

  شـ  سه تا دندونه داره             لب های خندون داره             

شب  شد و پر  ستاره                 مامان شامو میاره               

شـ  هم مثل شب ها                سه تا ستاره داره 

              

ما, دو نفر برادریم                      غیر آخر وآخریم                

سه تادندانه داریم                   رویش سه تانقطه داریم
                

می گوییم ای بچّه ها                کشیده هست این صدا

 

آموزش الفبا 17 (حرف ش)

آموزش الفبا 17 (حرف ش)

اسمت چیه ؟ چی هستی؟      چقدر تو آشنا هستی

ش ش ش  (ش) هستم            من (ش) آخر هستم

سه نقطه گرد و کوچک              بالای سر گذاشتم

چون خیلی باهوش هستم         آخر خرگوش هستم

در شهرک الفبا                            همسایه ی (س)هستم  

با (ش ) غیر آخر                         اوٌل  وسط نشستم

به خاطر دنباله ام                      به حرف بعد می چسبم

Image result for ‫نقاشی اموزش حرف ش‬‎

Image result for ‫نقاشی اموزش حرف ش‬‎

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❀Amarylliss❀ می باشد