❀Amarylliss❀

آموزش حرف زو حرف ا ه

1395/10/4 15:58
نویسنده : گل نرگس
12,506 بازدید
اشتراک گذاری

 

آموزش حرف ز  و ا ه در ادامه مطلب .....

آموزش نشانه ز  با شعر

                                                                           

        زنبور                              گوزن

                           ز

ز شیرین  زبونم                   یه شکل دارم مثل کمونم

شکل سرسره دارم               در سر یک نقطه دارم 

درهمه جا می آیم                 کشیده است صدایم

هستم با ر برابر                    ولی یک نقطه بر سر

 

 

 

 

اسمت چیه ؟(ر) هستی؟         نه نه نه (ز) هستم

نمی بینی نقطه ای                   بالای سر گذاشتم

پس بدانید (ز) هستم                 فقط یک شکلی هستم

هر جا صدایم بیاید                     آن جا من حاضر هستم

مثل آخر سرباز                          یا آخر جانماز

اوٌل زیبا و  زرد                            وسط آزاد  هستم

قدری خمیده هستم                 بالای خط نشستم

با شش صدای زیبا                   هر جا بخوانید هستم

 

آموزش الفبا 14 (حرف ز)

 

آموزش الفبا 14 (حرف ز)

 

Image result for ‫آموزش حرف ز‬‎

Image result for ‫آموزش حرف ز‬‎

 

Related image

Image result for ‫آموزش کلمه اِ‬‎

Image result for ‫آموزش کلمه اِ ه‬‎

اِ اول                          ِغیر اول                       ـه آخر چسبان                ه آخرتنها

 

ماچهار تا اِهستیم                                 کنار هم نشستیم                          به من میگن اِ اول

 

اِ اول است همیشه                               به غیر از این نمیشه                       ِغیر اول خوب می دونه

 

زیر شکل ها می مونه                          ـه  چسبان است در آخر                      دوست است با غیر آخر

 

ه آخر دائم تنهاست   در آخر برنامه         آمده است در خانه

دائم با یک شکلی هاست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❀Amarylliss❀ می باشد