به نام خدای مهربون

ترانهء:    پرنده رو درخته         می می نی شده شلخته

ترانه سرا : آقای ناصر کشاورز

 

 

می می نی خیلی چیزها

برای بازی داره

تموم این چیزها رو

دور خودش می ذاره

مژه

هر چی داره تو خونه

می ریزه این ور اون ور

از ماشینای کوکی

تا خرس و توپ و دفتر

ماچ

آهای ببین چی می گم

بیا یه لحظه این جا

پدربزرگت امروز

می آد به دیدن ما

بغل

آخ جونمی بابایی

به دیدن ما می آد

راستی مامان بزرگ چی؟

بابایی تنها می آد؟

چشمک

نه قربونت بشم من

با هم می آن دوتاشون

تا برسن می خوام که

آش بپزم براشون

خنثی

می می نی جون تو هم زود

اتاق رو جمع و جور کن

از زیر دست و پامون

وسیله هاتو دور کن

متفکر

باید تموم چیزها

فوری سر جاش بره

مهمون داریم نباید

چیزی زیر پاش بره

مشغول تلفن

به حرف های مامانم

گوش می کنم همیشه

الان دیگه اتاقم

خوب و مرتب می شه

هورا

زود باش بیا می می نی

کارتون با هم ببینیم

وسیله ها رو بعدا

سرجاهاش می چینیم

شیطان

آره دلم می خواد که

کارتون ببینم الان

کارتونو دوست دارم من

خودش می دونه مامان

ابرو

چه کارتون قشنگی

مامان تو هم می بینی؟

مگه صدای زنگ رو

نمی شنوی می می نی؟

خیال باطل

آخ جون بابایی اومد

بریم درو وا کنیم

بعد بشینیم با اون ها

کارتون تماشا کنیم

از خود راضی

سلام بابایی جونم

مامان بزرگ بفرما

سلام به روی ماهت

بزرگ شدی ماشالا

بغل

بابایی جون بیا تا

اتاق مو ببینی

صبر کن یواش باباجون

امان از این می می نی

قلب

تو هم بیا مامانی

دارم می آم عزیزم

دلم میخواد ببینی

که بچه ای تمیزم؟

از خود راضی

ای وای بابایی سر خورد

پاش رفت روی ماشینم

چی شد بابایی جونم؟

حالت خوبه؟ ببینم؟

استرس

مگه بهت نگفتم

اتاق رو جمع و جور کن؟

از زیر پای مهمون

وسیله هاتو دور کن؟

مشغول تلفن

حالا دیدی عزیزم

که خیلی زشته این کار؟

شکر خدا که بابام

سرش نخورد به دیوار

ناراحت

بابایی جون ببخشید

خوردین زمین رو ماشین

تو رو خدا ناراحت

از دست من نباشین

خجالت

قهر نکنین یه دفعه

از خونه ی ما برین

اصلا دلم نمی خواد

هیچ وقت از این جا برین

قلب

الان می رم اتاق رو

خوب می کنم مرتب

تا پیش من بخوابی

قصه بخونی امشب.

فرشته

 خوشت اومد مامانی از این شعر کودکانه

دوستدارت "یه مامانی چشم براهقلبماچقلب