❀Amarylliss❀

خاطرات اولین روز مدرسه دختری

1395/9/2 16:52
نویسنده : گل نرگس
477 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان این مطلب از زبون دختری در اولین روز مدرسه زیبا روز اول ما که جا موندیم از جشن آخرش رسیدیم دعوت نامه به دستمون نرسیده بود خندونک ولی باز خوبه فهمیدیم روز اول چه شکلیه ...یه عکسم گرفتم...ولی کلی از مدرسه میترسیدم وقتی معلمم رو دیدم که چقدر مهربونه و بچه ها رو دیدم آرام شدم  فهمیدم مدرسه هم جای خوبیه خطابا کلی سختی مانتو و شلوار مدرسه رو گرفت مامان برام نو اتو کشیده خوشگل روز دوم رفتم مدرسه ولی وقتی برگشتم از مدرسه مامان داشت شاخ در میاورد آخه شلوارم رو پاره کرده بودم گریه یه نفر پاشو گرفته بود جلوی پام و منو انداخته بود بدبو روز سوم رفتم مدرسه اومدم وقتی برگشتم خونه مامان اورژانسی منو برد دکتر خندونک خورده بودم  به میز یه وضعی زبان روز چهارم مانتو م جیبش پاره شد ......هفته عجیبی بود هر روز مامانم نگرانم بود که اصلا بر میگردم خونه خنده ولی خداییش روز آخر هفته بد تر از همه بود سرویسم عوض شده بود و به مامان خبر نداده بودن مامان فکر کرده بود دیگه نمیام  و منو دزدیدن .....خخخخ ....خلاصه من با مدرسه آشنا شدم اینطوری و فهمیدم باید روزهای بعد رو به مامان استرس ندم دیگه هم تعریف نمیکنم چی شد قه قهه

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❀Amarylliss❀ می باشد