❀Amarylliss❀

نی نی شعر

1394/9/18 21:55
نویسنده : گل نرگس
1,234 بازدید
اشتراک گذاری

در ادامه مطلب شعر در مورد پیامبر مهربونی .....

گوشه غار حرا

هست مشغول نماز

می شود درهای عرش

سوی او آهسته باز

غار را پر می کند

ناگهان فرمان وحی

با طراوت می شود

قلبش از باران وحی

باز می گردد به شهر

بر لبش پیغام دوست

می رود تا پر کند

شهر را از نام دوست

 

//////////////////////////////////////

 

من محمدم فقط همین

تو محمدی ! محمد امین(ص)

با تو بوی خوب می دهد هوا

تو گلی، گل محمدی

من همیشه فکر می کنم

از بهشت آمدی

مثل بچه های کوچه ی شما

کاشکی که با تو دوست می شدم

می رساندمت به مسجد محل

با همین دوچرخه ی خودم

وای من چه ساده با تو حرف می زنم

هیچ کس که مهربان تر از تو نیست

کاشکی که مثل تو

من بگیرم از خدا همیشه بیست

 

///////////////////////////////////////

 

تو چند ساله هستی؟

ستاره های رنگی

گل و چراغ و پولک

محمد عزیزم

تولدت مبارک

 

تو چند ساله هستی

محمد امینم!

چقدر شمع باید

برای تو بچینم؟

 

تولد من و تو

همیشه هست با هم

به خاطر همین روز

محمد است اسمم

 

////////////////////////////////////////

شعر کودکانه برای پیامبر خوبی ها

گل آسمانی

 

همه توی دنیا

تو را دوست دارند

همه عاشق تو

همه بی قرارند

 

تو زیبا ترین گل

برای جهانی

گل این زمینی

گل آسمانی

 

کسی حق ندارد

به تو بد بگوید

مگس حرفی از گل

نباید بگوید

 

منو شاپرکها

به یاد تو هستیم

به بویت خدا را

همه می پرستیم

*شاعر:ناصر کشاورز

 

//////////////////////////////////////////////

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❀Amarylliss❀ می باشد