❀Amarylliss❀

نی نی شعر

1394/9/12 22:05
نویسنده : گل نرگس
777 بازدید
اشتراک گذاری

چه شکل خوبی دارم                  

        چه رنگ و رویی دارم

با ز هم صدا هستم                       

    از ان جدا هستم

شکل من هست خمیده       

              صدایم است کشیده

من ذالم و من ذالم       

                     کمری شکسته دارم

شکل من هست مثل دال      

             در پیشانی دارم خال

این خال همان نقطه است         

         روی سرم خفته است

امده ایم در لذّت                

               در لذیذ و در ذرّت

سلام دهیم به همدیگه

با خوشحالی و خنده

سلام سلام بچه ها

چطوره حال شما

همیشه هستید خندان

چون گل های گلستان

سلام به تو ای عزیز

بچه ی خوب و تمیز

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

شامپو مسواک در خانه

  هر یک دارند نشانه

ایمنی و سلامت  

فقط با یک علامت

یادت باشه رو شیشه

رو هر چیزی که می شه

علامت استاندارد

باید باشه همیشه

هر بچه ای منو دید

راحت می شه در خرید

شکلم خیلی قشنگه

ببین چه رنگارنگه

کودک خوب و بیدار

با فکر و هوش بسیار

کالای بی استاندارد

نخر تو دست نگهدار

نشان باشه به یادت

راحت باشه خیالت

////////////////////////////////////////////////////////////////

ثواب که کار خوبه

پیش خدا محبوبه

وقتی کسی ثواب کرد

خوبی رو انتخاب کرد

از خدا پاداش گرفت

برای کارهاش گرفت

بهتر که بتونیم

همیشه خوب بمونیم

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

مدادم و مدادم
 این روزا خیلی شادم
 چونکه می خوام با دوستان
 برم به کودکستان

تراش می یاد کنارم
 خیلی دوستش می دارم
 انگار با من داداشه !
سرم رو می تراشه

حالا چقدر تیزم من
 عاشق پاییزم من !

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❀Amarylliss❀ می باشد