❀Amarylliss❀

بازی با کودک

1395/3/4 11:33
نویسنده : گل نرگس
554 بازدید
اشتراک گذاری

بازی با پرتاب توپ در ادامه مطلب بخوانید ....

نقاشی با پرتاب توپ (4)

نقاشی با پرتاب توپ . این روش از نقاشی مخصوصا برای آقا پسرها بسیار جذاب می باشد و علاوه بر تقویت تمرکز کودک چون با فعالیت های حرکتی بدنی هم همراه است موجب تقویت عضلات کودک هم می شود . روش کار را در ادامه دنبال کنید و لحظاتی شیرین و دلچسب را در کنار کودکتان تجربه کنید .

نقاشی با پرتاب توپ (4)

نقاشی با پرتاب توپ

برای این نقاشی شما به یه کاغذ بزرگ یا یک مقوای فیلی نیاز دارید تا آن را مطابق با قد کودک روی دیوار و یا یک جای مسطح بچسبانید .

نقاشی با پرتاب توپ

نقاشی با پرتاب توپ

توپ تنیس ، رنگ های خوراکی ، ظرف هایی برای ساخت آب و رنگ مناسب نیاز دارید . همچنین اگر به اسفنج هم دسترسی دارید به پاکیزه بودن کار شما کمک میکند .

نقاشی با پرتاب توپ (1)

 

نقاشی با پرتاب توپ (2)

 

نقاشی با پرتاب توپ

سپس کودک را در فاصله ای مناسب از تابلو قرار دهید و از او بخواهید که با پرتاب توپ به هدف نقش و رنگ توپ را روی تابلو ماندگار کند . این فعالیت را می توان تا وقتی که کودک احساس خستگی کرد انجام داد . بهتر است که از فاصله های مختلف این کار انجام شود تا کودک خسته نشود . چون این فعالیت علاوه بر یک نقاشی یک نوع فعالیت مهارتی حرکتی هم هست . می توان از کودک خواست که شدت ضربات را هم تغییر دهد یکبار تند ضربه بزند و بار دیگر آرام تا خودش هم متوجه تغییر نقش توپ هایی که با نیروی مختلف به تابلو برخورد می کند شود .

نقاشی با پرتاب توپ (3)

نقاشی با پرتاب توپ

امیدوارم از همین نقاشی ساده هم لذت برده باشید و با کودکتان این بازی دلچسب را انجام دهید .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❀Amarylliss❀ می باشد