❀Amarylliss❀

زبان دوم

1394/9/21 20:39
نویسنده : گل نرگس
1,431 بازدید
اشتراک گذاری

دانلود دفترچه تمرین نوشتن حروف الفبای انگلیسی

دانلود چند نرم افزار برای آموزش زبان در ادامه مطلب ....

 

دفترچه آموزش و تمرین نوشتن حروف الفبای انگلیسی برای کودکان با تم گارفیلد

دانلود دفترچه تمرین نوشتن حروف الفبای انگلیسی

برای استفاده از این دفترچه، خط چین ها را در هر صفحه تا کنید تا یک دفترچه ی چهار صفحه ای بسازید. طراحی این دفترچه به این صورت است که شما به عنوان معلم کودک خود، می توانید از کاور (روی جلد) دفترچه استفاده کنید تا به کودک و یا شاگرد خود یک حرف و یک چیز (چیزی که با آن حرف شروع می شود) را آموزش دهید.

در صفحه ی دوم کودک راهنمایی شده که چطور با دنبال کردن خط چین ها، ترتیب نوشتن یک حرف در زبان انگلیسی را یاد بگیرد.

صفحه سوم فرصتی است که کودک بتواند دوباره آن حرف را بنویسد. اما این بار بدون کمک گرفتن از نشانگرهایی که ترتیب نوشتن حروف را راهنمایی کرده اند.

در نهایت در صفحه آخر، کودک می بایست سعی حرف مورد نظر را بدون کمک از نقطه چین ها بنویسد.

می توانید دفترچه را از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود دفترچه آموزش و تمرین نوشتن حروف الفبای انگلیسی

 

/////////////////////////////////////////

 

    آموزش خواندن حروف و کلمات انگلیسی با بلوک‌های الفبا

                          آموزش خواندن حروف و کلمات انگلیسی با بلوک‌های الفبا

نام نرم افزار: Learn To Read With The Alphablocks

حجم : 292MB | حجم پس از استخراج : 287MB
زبان آموزش : انگلیسی | نحوه آموزش : ویدیویی
زمان آموزش : 1 ساعت و 23 دقیقه

Alphablocks (بلوک‌های الفبا) یک مجموعه آموزشی زبان انگلیسی بسیار شاد و مفرح برای اشنایی کودکان با حروف الفبای انگلیسی و برخی کلمات ساده است. این مجموعه آموزشی یکی از بهترین انتخابها برای آشنایی کودکان 3 تا 6 سال با زبان انگلیسی و محک استعدادها و توانایی‌های او در آموزش این زبان و نیز افزایش اعتماد به نفس کودکان است.
بلوک‌های الفبا توسط 26 حرف انگلیسی که در قالب 26 بلوک رنگی و زنده طراحی شده اند، مراحل آموزش را در محیطی شاد و همراه با بازی، آواز و ماجراجویی پیش روی کودک دلبند شما ترسیم می‌کنند. این بلوک‌ها در ابتدا از آسمان به زمین سقوط می‌کنند و پس از معرفی خود (معرفی حروف الفبای انگلیسی) با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند (ساخت کلمات ساده و آشنایی با تلفظ صحیح) و به کشف دنیای پیرامون خود می‌پردازند.
این بلوک‌ها در طول قسمت‌های مختلف، داستانهای جالبی را خلق می‌کنند و قادرند کودکان را به صورت ناخودآگاه با یک زبان جدید آشنا کنند.
آموزش زبان در سنین پایین سبب فعالیت بیشتر سلول‌های مغزی، برقراری ارتباط بین اعصاب مغز، فعال شدن قسمت یادگیری زبان و افزایش هوش کودکان خواهد شد.

توسط این مجموعه آموزشی، کودکان با لغات پر کاربردی نظیر نام اشیاء رنگها، حیوانات و … آشنا می‌شوند. هارمونی رنگها و ملودی‌های شاد و داستانهای دنباله‌دار و مفرح این مجموعه آموزشی، سبب جذابیت بیشتر آن برای کودکان و تشویق آنها برای آموزش زبان انگلیسی خواهد شد.
این سری آموزشی شامل 26 ویدیو مجزا با موضوعات طبقه بندی شده برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان 3 تا 6 سال می‌باشد.

 

حجم:  292MB
 
 
پسورد و منبع فايل فشرده: softsara.ir
 
/////////////////////////////
 

دانلود نرم افزار Reader Rabbit آموزش زبان انگلیسی کودکان

Reader Rabbit نرم افزاری هست که کمک می کنه آموزش زبان رو با بازی و سرگرمی ترکیب کنید و استفاده بهتری از کامپیوتر داشته باشید. حتما شما هم با این مسئله که بچه ها علاقمند به استفاده از کامپیوتر هستند مواجه شدید. و معمولا هم نمیشه اون ها رو از این کار بازداشت. پس بهترین کار اینه که با نرم افزار هایی مثل Reader Rabbit مسیر استفاده بچه ها رو از کامپیوتر اصلاح و مشخص کنیم. این نرم افزار با محیطی جذاب و سرگرم کننده و پر از تصاویر شاد و آهنگ های جذاب تدارک دیده شده و مخصوص کودکان در سنین ۴ سالگی تا قبل از دوره دبستان هست.

دانلود نرم افزار Reader Rabbit آموزش زبان انگلیسی کودکان

پس از دانلود فایل اون رو از حالت فشرده خارج کنید و بعد با فایل ISO خارج شده رو با استفاده از نرم افزارهای درایو مجازی مثل Deamon Tools اجرا کنید و یا روی سی دی رایت کنید. حالا فایل Play کلیک کنید تا مراحل کوتاه نصب طی بشه و بتونید نرم افزار رو اجرا کنید.

داخل بسته نرم افزار Reader Rabbit یه فایل Users Guide هم موجوده که راهنمای کامل نصب و استفاده از نرم افزار رو داخلش می تونید مطالعه کنید.

دانلود نرم افزار Reader Rabbit آموزش زبان انگلیسی کودکان

 

دانلود نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای کودکان Reader Rabbit با حجم ۳۱۶ مگابابیت

 

پسورد و منبع فایل فشرده شده : www.langlearn.net

 

/////////////////////////

 

 

 

     دانلود مجموعه آموزش زبان انیشتین کوچولو Baby Einstein

               دانلود رایگان کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein

انشتین کوچولو Baby Einstein اسم مجموعه ای است که با تلاش والت دیسنی (Disney) تهیه شده. این مجموعه علاوه بر این که با موضوعات مختلف و جذاب به ارائه اطلاعات مفید برای کودکان می پردازه، با هدف آموزش زبان انگلیسی طراحی شده. مجموعه انشتین کوچلو سعی کرده با ایجاد محیطی شبیه مهدکودک فرزند شما رو میخ کوب پای تلوزیون نگه داره و با آهنگ های شاد و تصاویر کودکانه جذاب، آموزش های مهمی رو براش تدارک ببینه.
مفاهیمی مثل پرنده ها ، شعر و آهنگ و موسیقی ، ماشین و وسائل حمل و نقل ، مسافرت ، حیوانات و … از مواردی هست که کودک شما با این مجموعه باهاشون آشنا می شه.
مطمئنیم کودک شما با دیدن این مجموعه شروع خوبی برای روند یادگیری خواهد داشت.
مجموعه انشتین کوچولو طبق توصیه تولید کننده ش مناسب کودکان ۳ ماه تا نهایتا ۵ سال هست.

اکنون نگاهی داریم به قسمت های مختلف این مجموعه:

بتهوون کوچولو

جشنواره شادی بتهوون کوچولو ، کوچولوهای عزیز رو به یه سفر دیدنی و شنیدنی می بره و اونا رو مجذوب رنگ ها و تصاویر و حرکات میکنه. توی این قمست از اجراهای زیبای بتهوون استفاده شده که کاملا حواس کودک رو تحت تاثیر قرار میده
سمفونی شادی بتهوون کوچولو حدودا ۳۰ دقیقه است.

موزارت کوچولو

سمفونی موسیقی موزارت کوچولو با تصاویر جذاب و دیدنی کوچولوی شما رو با خودش به دنیای موسیقی می بره و البته مناسب گوش ها و چشم های کوچولوی دلبند شماست
سمفونی موسیقی موزارت کوچولو تقریبا ۲۶ دقیقه است.

باخ کوچولو

باخ کوچولو پر از ماجراجویی های موزیکاله، باخ کوچولو قصد داره فرزند دلبند شما رو با موسیقی کلاسیک آنشا کنه.
باخ کوچولو در ۲۷ دقیقه بهترین سرگرمی آموزنده برای کوچولوی شماست.

مونت کوچولو

آشنایی با بهار و تابستان و پاییز و زمستان برای کوچلوهای باهوش، با زمینه سمفونی شماره چهار ویوالدی چیزیه که کوچلوی شما رو ۳۴ دقیقه کامل محو نمایش فصل ها از تلویزیون می کنه.

مهدکودک زبان

حالا وقتشه که کودک شما از ۱ تا ۲۰ رو راحت بخونه، اسم اسباب بازی هاشو بدونه و…، مهد کودک زبان واسه همین آمزوش ها در خدمت شماست. و البته همه اینا به هشت زبان مختلف و توی ۳۰ دقیقه ارائه می شه.

ساعت لالایی

وقت خواب که میشه بچه ها منتظر لالایی هستن. ساعت لالایی با کلی آهنگ و تصویر آرام بخش کمک می کنه هم کوچولوی شما و هم خودتون آروم و عمیق به خواب برید.

اولین حرکات کودک

“اولین حرکات کودک” یه جشن قشنگ و شاد از مراحل حرکت کردن کودک ، از جمله اولین قدم ها ، دست زدن ، پریدن ، رقصیدن و… که مامان و باباها و کوچولوهاشون رو دعوت می کنه تا از این لحاظ مهم و شاد با هم لذت ببرن و بفهمن که چطور می تونن حرکات بهتر و قوی تری داشته باشن. این قسمت حس کنجکاوی کوچولوی شما رو به شدت تحریک می کنه.

دنیای حیوانات

در ۳۰ دقیقه وارد دنیای عجیب و غریب حیوانات بشید و از اقیاتوس و جنگل و دشت دیدن کنید و ببر ها و فیل ها و زرافه ها و.. به کوچلوهاتون معرفی کنید.

نپتون کوچولو و کشف آب

هرجا که آب باشه. از شیر آب و حمام رگفته تا رودخانه و اقیانوس و آب گرم و… کوچلوهاتون رو با آب و مفهوم آب آشنا کنید.

اولین صداهای کودک

کلی موزیک آرام بخش و زیبا بخصوص برای شب ها. در این قسمت کوولوی شما با صدای حیوانات مختلفی آشنا می شه، از ببر و فیل و شیر و.. تا زنبور و پرندگان و…

شکسپیر کوچولو و دنیای شعر

ترکیب جذابی از شعر و موسیقی کلاسیک در تمی شاد و هیجان انگیز. این قمست کلمات مناسبی مثل درخت و سبزه و.. رو برای درک جملات شاعرانه به کوچلوها معرفی می کنه.

ونگوگ کوچولو

آشنایی با دنیای رنگ ها و اسمی رنگ ها و… قسمت ونگوگ کوچولو رو از دست ندید و توی ۳۰ دقیقه کوچولوهای باهوشتون رو وارد دنیای رنگ کنید.

داوینچی کوچولو

اولین چیزی که کوچولوی شما رو به خودش جذب می کنه اعضای بدنش هست. اینکه هرکدوم چه سامی دران و کاراییشون چیه و… این قسمت تک تک اعضای بدن رو با تصاویر و آهنگ های شاد به کودک معرفی می کنه.

دولیتل کوچولو

حالا وقتشه کوچولو ها با حیووانی اهلی و خونگی آنشا بشن. باز هم با کلی آهنگ شاد و تصاویر جذاب که کودک شما رو برای ۳۰ دقیقه مجذوب خودش می کنه.

اولین آواهای من

این قسمت یاد می ده که چطور کلمه های مشترک زندگی کوچولو ها مثل بابا ، مامان ، دوستت دارم و… می تونن تلفظ و یا با زبان اشاره گفته بشن. با دیدن این قسمت شما می تونید لحظات شادی رو با اشاره و صحبت کردن با کوچولوها داشته باشید.

جعبه موزیک سانتا کوچولو

جشن های مختلف در فرهنگ های مختلف موضوع این قمست هست. اونو از دست ندید.

در راه

قطار چیه؟ کشتی کودومه؟ هواپیما کجاست؟ ماشین چطور راه می ره؟ کوچلووها تو این قمست با تمام وسائل نقلیه آشنا می شن. و می تونن اونا رو زا هم تشخیص بدن.

کشف شکل ها

یه دایره بکش، حالا یه مربع، یه مثلث و…. کشیدن شکل ها موضوع اصلی این قسمته. کوچولوی شما با استفاده از وسائل واقعی مثل تخم رمغ، توپ، جعبه و… با شکل اشکال و روش ترسمیشون آشنا می شه.

یک روز در مزرعه مکدونالد

یه مزرعه واقعی چطوره؟ چه چیزایی توش داره؟ فرقش با اسباب بازی چیه؟ کوچولو ها برای رفتن به مزرعه مکدونالد آماده باشید.

نوح کوچولو

با نوح کوچولو به یه سفر دریایی جذاب و موزیکال برید و اسم حیوونای داخل کشتی رو به سه زبان انگلیسی، اسپانیایی و فرانسوی یاد بگیرید. چی بهتر از این؟ کوچولو ها آماده باشید. فیل،خرس کوالا،پنگوئن،فلامینگو و کلی حیوونای قشنگ دیگه…

وردس ورث کوچولو

با اشیای اصلی و وسائل داخل خونه آشنا بشید. از آشپزخونه گرفته تا اتاق و حیاط و…. این قسمت می تونه حس کنجکاوی کوچولوی شما رو تحریک کنه.

گالیله کوچولو

آشنایی با خورشید و ماه و ستاره و هرچی که تو آسمونه. باز هم با موزیک ها و تصاویر زیاب برای کوچولوهای شیطونی که سخت جذب تلوزیون می شن.

جاهای موردعلاقه

بیرون از خونه چه خبره؟ چیا اونجاست؟ سوپرمارکت؟ مغازه ها؟ کتابخونه؟ پارک؟… تو این قمست دنیای بیورن خونه رو برای کوچولو ها نمایش می دیم.

مهد کودک اعداد

حالا اعداد رو بشمر… باز هم پر از تصاویر جذاب و دیدینی

تماشای کنسرت

بچه ها از ۱۲ ماهگی می تونن صداهای خاص رو تشخیص بدن و صداهایی رو که میشنوند با چیزی که اون صدا رو تولید میکنه تطبیق بدن. پس وقتشه کوچلوی شما به یه کنسرت خونگی بره و با صداهای خاصی که داخل کنسرت ایجاد می شه آشنا بشه.

نیوتن کوچولو و دنیای شکل ها

این قسمت کودک رو به یک گردش علمی در دنیایی پر از شکل ، حرکت و صدا می بره . یک مهمونی پر از رنگ و بازی که کودک رو مجذوب خودش میکنه.

اما ذکر چند نکته جدی تر…

مجموعه انشتین کوچولو بر مبنای حس کنجکاوی کودکانه طراحی شده. در واقع کلیه محصولات این کمپانی به طوری طراحی شده که حس کشف کردن را در کودک آشکار نموده و روش جدیدی را برای ارتباط پدر و مادر و کودکان ارائه می کند. این مجموعه ترکیبی ویژه از دنیای حقیقی، موسیقی، هنر، زبان، علم، شعر و طبیعت می باشند. و فرصتی را فراهم می کند تا خردسالان در کنار پدر و مادر خود با دنیای اطراف بهتر و سریع تر آشنا شوند.
• هشت قسمت اول این مجموعه برای کودکان سه ماهه
• نه قسمت دوم برای کودکان ۶ ماهه
• شش قسمت بعدی برای کودکان ۹ ماهه
• و پنچ قسمت آخر برای کودکان ۱ ساله است.

 

دانلود قسمت ۱ تا ۸ ( فصل اول )

دانلود قسمت اول از فصل اول کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۴۵۱ مگابایت

دانلود قسمت دوم از فصل اول کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۳۹۲ مگابایت

دانلود قسمت سوم از فصل اول کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۳۵۵ مگابایت

دانلود قسمت چهارم از فصل اول کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۳۹۰ مگابایت

دانلود قسمت پنجم از فصل اول کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۳۴۴ مگابایت

دانلود قسمت ششم از فصل اول کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۴۱۳ مگابایت

دانلود قسمت ششم بخش دوم از فصل اول کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۱۴۰ مگابایت

دانلود قسمت هفتم از فصل اول کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۳۲۱ مگابایت

دانلود قسمت هشتم از فصل اول کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۴۰۷ مگابایت

دانلود قسمت ۱ تا ۹ ( فصل دوم )

دانلود قسمت اول از فصل دوم کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۴۵۵ مگابایت

دانلود قسمت دوم از فصل دوم کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۲۸۱ مگابایت

دانلود قسمت سوم از فصل دوم کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۲۹۸ مگابایت

دانلود قسمت چهارم از فصل دوم کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۳۵۵ مگابایت

دانلود قسمت پنجم از فصل دوم کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۳۲۸ مگابایت

دانلود قسمت ششم از فصل دوم کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۳۱۱ مگابایت

دانلود قسمت هفتم از فصل دوم کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۳۱۸ مگابایت

دانلود قسمت هشتم از فصل دوم کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۴۹۹ مگابایت

دانلود قسمت نهم از فصل دوم کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۳۹۴ مگابایت

دانلود قسمت ۱ تا ۶ ( فصل سوم )

دانلود قسمت اول از فصل سوم کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۳۲۷ مگابایت

دانلود قسمت دوم از فصل سوم کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۳۵۴ مگابایت

دانلود قسمت سوم از فصل سوم کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۳۸۳ مگابایت

دانلود قسمت چهارم از فصل سوم کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۴۱۸ مگابایت

دانلود قسمت پنجم از فصل سوم کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۴۸۵ مگابایت

دانلود قسمت ششم از فصل سوم کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۲۵۸ مگابایت

دانلود قسمت ۱ تا ۵ ( فصل چهارم )

دانلود قسمت اول از فصل چهارم کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۳۳۹ مگابایت

دانلود قسمت دوم از فصل چهارم کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۳۵۸ مگابایت

دانلود قسمت سوم از فصل چهارم کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۴۲۳ مگابایت

دانلود قسمت چهارم  از فصل چهارم کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۳۶۹ مگابایت

دانلود قسمت پنجم از فصل چهارم کارتون آموزش زبان انشتین کوچولو Baby Einstein با حجم ۳۲۰ مگابایت

 

پسورد و منبع: www.langlearn.net

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❀Amarylliss❀ می باشد