❀Amarylliss❀

مادر دختری

1399/8/15 2:20
نویسنده : گل نرگس
481 بازدید
اشتراک گذاری

جانِ من

عشقِ من

دخترم

زیباترین و بالاترین شادی دنیا را به من بخشیدی

مادر تو بودن لیاقت میخواهد و شاکر ترینم

دخترم

زمستانم با تو بهار است

تو امید فرداهای منی،

محرم راز منی، تک گل باغِ منی

دردانه منی و من از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم

دلایل بودنم را مــــــــرور میکنم هر روز!
هر روز از تعدادشان کــــــــم میشود!
آخرین باری که شمردمشان
تنها یک دلیل برایم مانده بود..!
آنهــــــــــم وجود تو بود فرزند نازنینم !!

خیلی کوتاه میگویم: دوستت دارم
اما بدان که هیجوفت از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم دختر عزیزتر از جانم

مادر بودن، زیباترین شادی دنیاست
و نمی‌دانی من به خاطر تو
چقدر به
اشک ‌هایم لبخند زده‌ام !

دخترم ..دنیای من❤
به “تو” که میرسم مکث میکنم
انگار در زیبایی ات
چیزی را جا گذاشته ام…
در صدایت آرامش را…
در چشم های مشکی ات
زندگی را…
در صورت مثل ماهت،مهربانی را…
در “تو” تمام من را


به”تو” که میرسم مکث میکنم…

دختر زیبا روی من

بیمار خنده های توام

بیشتر بخند…

خورشید آرزوی منی

گرمتر بتاب…

بخند و بتاب تا زندگی روی خوشش را همیشه به من نشان دهد.

دختر کوچولوی من

چقدر حضور تو فکر و خیال‌های شیرین و امید و آرزوهای رنگی به خانه ما آورده

ممنونم که به دنیا آمدی..

ممنونم که طلوع کردی..

تو که هم ماه هستی و هم خورشید زندگی من..

پسندها (6)

نظرات (4)

خدمات رنگ و مش
15 آبان 99 8:46
مطالب تون عالیه ممنون
گل نرگس
پاسخ
خواهش میکنم
SujinSujin
18 آبان 99 11:03
مامان جونم منم خیلی تورو دوست دارم😘😘😘
گل نرگس
پاسخ
قربونت بشم😘
RayaRaya
9 دی 99 9:28
دنبالتون کردم خوشحال میشم دنبالم کنین

11 تیر 00 1:28
سلام دنبالتون کردم🤎🤟🌈خوشحال میشم اگر دوست داشتید وبمو دنبال کنید ....و به پستام سر بزنید😘😘😘😘😘💛💛💛💛
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❀Amarylliss❀ می باشد