❀Amarylliss❀

اموزش حرف ای

1395/9/28 20:19
نویسنده : گل نرگس
3,688 بازدید
اشتراک گذاری

 

اموزش حرف ای و خواندن سرود ملی در ادامه مطلب .....

آموزش نشانه یـ    ی  با چای                                                

 

یـ    غیر آخر                                      ی آخر

مادونفر برادر                        غیر آخر وآخر 

دو شکل داریم بچه ها           کشیده داریم صدا

من ی آخر هستم                 همیشه آخر هستم

دوستم یـ غیرآخر                       هیچ وقت نمیاد آخر

یـ غیر آخر منم                                     رو خط دنباله داره منم

دو نقطه دارم در پایین              شکل  من را خوب ببین               

 

 

 

Image result for ‫نقاشی با حرف ای‬‎

Image result for ‫نقاشی با حرف ای‬‎

 

Image result for ‫نقاشی با حرف ای‬‎

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❀Amarylliss❀ می باشد