❀Amarylliss❀

آموزش حرف ت و ر

1395/9/15 13:26
نویسنده : گل نرگس
39,946 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم امروز کلمه مادر رو یاد گرفت  و یه سرود زیبا برای همه مادرهای کلاس خوانده شد تا این روز قشنگ برامون ثبت بشه تو خاطرات از معلم گلشون ممنون

آموزش حرف ت  و ر  درا دامه مطلب را ببینید ....

نتیجه تصویری برای حرف ت

نتیجه تصویری برای آموزش حرف ت

تصویر مرتبط

 

 

 

ت چقدر زیبایی

وقتی می خوای بیایی

دوستاتو ، با خود بیاری

نقطه هاتو جا نزاری

 

نقاشی آقا و خانم ت

با کمک بچه ها کلمه هایی که حرف ت در آن ها بود را روی تخته نوشتم .

 

نتیجه تصویری برای آموزش حرف ت

آی بچه ها، آی بچه ها

گل های سرخ و زیبا

با هم بیاین بگردیم

تو شهرک الفبا

 

تو شهرک الفبا

 

دنیا داره تماشا

با یک صدای دیگر

آشنا می شیم دوباره

درس و بازی و قصه

با هم چه کیفی داره

نگاه کنید به اینها

 

دو شکل یک صدایند

هر دو توی یک خونه

ولی زهم جدایند

نقطه داره کجا داره؟

دو نقطه در بالا داره

اون کوچیکتره

که از همه دل می بره

مهدا بگه کجا میاد؟

اول میاد دوم میاد

وسط میاد هر کجا میاد

آخر نمیاد

بهش می گیم غیر آخر

اون بزرگتره

که از همه دل می بره

مهدا بگه کجا میاد؟

آخر میاد همیشه

به غیر از این نمیشه

تصویر مرتبط

نتیجه تصویری برای آموزش حرف ر

نتیجه تصویری برای آموزش حرف ت

 

 

آموزش نشانه  ر  با شعر

                     

         اَبر            باران          زَنبور

                      ر                    

کودک خوب و نازم                        من سرسره می سازم

 

شکل سرسره دارم                       در سر  نقطه  ندارم

 

در همه جا می آیم                        کشیده است صدایم

در اول  رام هستم                          در آخر  ابر  هستم   

 

 

 

نتیجه تصویری برای آموزش حرف ر

نتیجه تصویری برای آموزش حرف ر

نتیجه تصویری برای آموزش حرف ر

 

 

 

 

 

 

 

ر     ر      ر      هستم                من  ( ر )  یک شکل  هستم

گاهی بالا  گاهی پایین                 بر     روی    خط     نشستم

 

 قدری   خمیده   هستم                فعال   و   پر      کار    هستم

هر    جا    صدایم    بیاد                حاضر   در    آن    جا    هستم

 

اوّل     وسط   یا   آ خر                  فقط این شکلی ( ر ) هستم

مثل   یک  روز   روشن                  در     مرغ    و   دریا    هستم

 

یک  رودخانه  پر  از  رنگ                 با        بچّه های          زرنگ

در   درس های مدرسه                  حروف   و    عکس     قشنگ   

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❀Amarylliss❀ می باشد