❀Amarylliss❀

آموزش حرف م و س

1395/9/4 22:22
نویسنده : گل نرگس
55,868 بازدید
اشتراک گذاری

 

در ادامه مطلب حرف م و س ....

نتیجه تصویری برای نقاشی با حروف الفبای فارسی

 

                       بادام                                               ماهی

                       مـ غیر آخر / م آخر

بچه ها جون سلام , سلام               دارم براتون یک پیام

 ما هستیم دو تا برادر                       غیر آخر و آخر       

من م آخر هستم                         همیشه آخر هستم

دوستم مـ غیر آخر                         هیچ وقت نمیاد آخر 

آمده ایم در هرجا                                        کشیده داریم صدا

 

 

نتیجه تصویری برای کاردستی حروف الفبا کلاس اولتصویر مرتبطتصویر مرتبط

آموزش نشانه ی ﺳ ، س باشعر

 

                              

نرگس                                                             سبد


   غیرآخر، س  آخر

 

سبد سبد گل یاس

بچه های زرنگ کلاس

نگاه کنید ﺳ ، س هستم

من س آخر هستم

همیشه آخر هستم

دوستم   غیر آخر

هیچ وقت نمیاد آخر

 

 

نتیجه تصویری برای نقاشی با حروف الفبای فارسی

نتیجه تصویری برای نقاشی با حروف الفبای فارسی

تصویر مرتبط

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❀Amarylliss❀ می باشد